MEINDL_1

Στα άδυτα της MEINDL

Γίναμε μάρτυρες στη μυσταγωγία μιας παράδοσης 300 ετών!

Το «Κ&Φ» ταξίδεψε στις Άλπεις, κοντά στο τριεθνές που ενώνει τη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία, εκεί μέσα στη φύση όπου γεννήθηκαν, δοκιμάστηκαν και εδραιώθηκαν τα προϊόντα της MEINDL, για να καταγράψει και να μεταφέρει τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν την αξιοπιστία των κυνηγετικών υποδημάτων που παράγει. 

Ορειβάτες, κυνηγοί και άνθρωποι που βιώνουν τη φύση σε όλο τον κόσμο, καθημερινά χρησιμοποιούν τα υποδήματα της MEINDL και μέσα στις πιο αντίξοες και απαιτητικές συνθήκες στηρίζονται σε αυτά. Δεν είναι τυχαίο ότι έχουν κερδίσει τα περισσότερα βραβεία στις δοκιμασίες (crash test) των περισσοτέρων ειδικών περιοδικών στον κόσμο. Αυτό ήταν και το ερέθισμα που μας οδήγησε να επισκεφτούμε ακόμη έναν από τους δημοφιλής διεθνείς οίκους και να ενημερωθούμε για τις προδιαγραφές ποιότητας και τη φιλοσοφία παραγωγής των επώνυμων προϊόντων τους.

Ιστορικό

MEINDL_2Ο σχεδιασμός και η κατασκευή κυνηγετικών και ορειβατικών υποδημάτων ανήκει στην οικογένεια MEINDL περισσότερο από 300 χρόνια. Μετά από μια περίοδο αδράνειας, τις δεκαετίες του ’30 και του ’40, η μηχανή της MEINDL πήρε πάλι μπροστά με εμπνευστή αρχικά τον παππού και στη συνέχεια τον πατέρα των σημερινών συνεχιστών της παράδοσης, ο οποίος κατάφερε να αποκτήσει φίλους και διασυνδέσεις σε όλη τη Γερμανία και βήμα-βήμα άρχισε και πάλι να πουλάει τα προϊόντα του.
«Η ιστορία μάς πηγαίνει πίσω 11 γενιές συμπεριλαμβανομένης και της δική μας, που συνεχίζουμε αυτό το έργο» δηλώνει στο «Κ&Φ» ο σημερινός Διευθυντής παραγωγής και ανάπτυξης κ. Lukas Meindl και συνεχίζει, «το δέρμα ήταν πάντοτε η ειδικότητά μας, προμηθευόμαστε την καλύτερη ποιότητα από όλο τον κόσμο, σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε τα προϊόντα μας αξιοποιώντας την τέχνη και τις αρχές που κληρονομήσαμε».

Ενώ ο Διευθυντής Πωλήσεων Lars Meindl δηλώνει: «Το σύνολο των ενεργειών πώλησης και το επιχειρηματικό μυαλό του πατέρα μας ήταν αυτό που ανέπτυξε και αξιοποίησε με τον καλύτερο τρόπο την εταιρία και τη φιλοσοφία της. Ξεκίνησε να αναπτύσσει σχέσεις με τις Ευρωπαϊκές χώρες και να πηγαίνει για κυνήγι το οποίο τον γοήτευε. Ήταν εργατικός και πολύ διαλεκτικός στα προϊόντα. Πλέον η πώληση των προϊόντων της εταιρίας μας έχει ως κύριο προορισμό τις χώρες της Ευρώπης, αλλά για τα είδη κυνηγίου συνεργαζόμαστε με την Αμερική, την Ιαπωνία, την Αφρική, την Κορέα τη Νέα Ζηλανδία, την Αυστραλία και τέλος την Κίνα, η οποία είναι ανερχόμενη δύναμη».
Σήμερα, σε όλες τις χώρες του κόσμου, το κοινό στο οποίο απευθύνει τα προϊόντα της η MEINDL είναι αυτό που βιώνει τη φύση και ασχολείται κυρίως με τις υπαίθριες δραστηριότητες.

Στην Ελλάδα όμως, όπως και στη Σουηδία, την Αμερική και τον Καναδά, το κυνήγι είναι πολύ σημαντικό καθώς αποτελεί κύριο σπορ. Για το θέμα αυτό ο Lars Meindl λέει: «Το ποσοστό που μας προτιμά είναι πολύ υψηλό και αυτό επειδή οι κυνηγοί διαλέγουν συγκεκριμένα ενδύματα πολύ καλής ποιότητας για την προστασία τους. Υπάρχουν άνθρωποι που ψάχνουν συγκεκριμένα προϊόντα και εμείς έχουμε τη δυνατότητα να κατασκευάζουμε με εξαιρετική λειτουργικότητα και αντοχή τα προϊόντα που χρειάζονται. Σημαντικό είναι ότι τα προϊόντα μας τα δοκιμάζουμε πριν από τον οποιονδήποτε εμείς οι ίδιοι και μόνο αν δούμε ότι είναι κατάλληλα τα διαθέτουμε στη αγορά προς πώληση».

MEINDL_3Η τιμή της ποιότητας

«Η ποιότητα πάντα έχει μία συγκεκριμένη τιμή. Στους αγοραστές μας λέμε ότι με την ποιότητα δεν μπορείς να διαπραγματευτείς. Και το δέχονται γιατί στο τέλος συνειδητοποιούν ότι αυτό που αγοράζουν αξίζει πραγματικά. Αυτό είναι το κλειδί. Αν θέλαμε να μειώσουμε το κόστος το πρώτο πράγμα που θα κάναμε θα ήταν να σταματήσουμε να εργαζόμαστε εδώ. Αλλά αυτό είναι ενάντια στο μέλλον μας. Βλέπουμε το μέλλον μας με ποιοτικά προϊόντα και ανθρώπους με ενθουσιασμό να συνεχίζουν να καταθέτουν τις απόψεις τους. Εδώ όλοι εργάζονται πραγματικά, κανείς δεν βαριέται. Οι υπάλληλοι εδώ είναι οικογένεια για εμάς».

Η καινοτομία

«Η παράδοση είναι σημαντική για να θυμόμαστε από που αρχίσαμε, βασιζόμενοι στο μέλλον για να έχουμε φιλοδοξίες. Σίγουρα ο κόσμος εκτιμά το γεγονός ότι τα παπούτσια μας ύστερα από 5 ή 10 χρόνια χρήσης μπορεί ο κάτοχος να τα φέρει για συντήρηση και να γίνουν πάλι σαν καινούργια. Αυτό είναι μία καινοτομία και δεν υπάρχει πουθενά αλλού στον κόσμο».

MEINDL_4Οι αξίες

«Είμαστε καλοί επειδή είμαστε ειλικρινείς με τους πελάτες μας και με τα προϊόντα μας. Γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι που μας προτιμούν πρέπει να μαζέψουν χρήματα για να αγοράσουν κάποιο προϊόν μας. Είμαστε ακριβοί και το γνωρίζουμε. Άρα δεν μπορούμε να εξαπατήσουμε το κοινό. Η φιλοσοφία μας δεν μας το επιτρέπει. Για εμάς ο στόχος, είναι η εταιρία να συνεχίζει με τέτοιο τρόπο ώστε η επόμενη γενιά να δημιουργήσει κάτι καλύτερο. Η προτεραιότητά μας δεν είναι η μαζική κατανάλωση, είναι να βάλουμε τις βάσεις για ένα καλύτερο μέλλον. Επίσης στόχος μας είναι η μακροχρόνια δέσμευση με τους πελάτες μας. Έχουμε πελάτες που μας προτιμούν 15 και 20 χρόνια».

Ο σεβασμός

«Όταν πηγαίνω για κυνήγι ή για ορειβασία, χρησιμοποιώ πάντα δικά μου προϊόντα και όταν λέω δικά μου εννοώ της εταιρίας. Πάντα τα αξιολογώ ώστε να τα βελτιώνω. Παρατηρώ την αντοχή τους, το σχήμα τους, τα πάντα και επίσης ακούω και τις παρατηρήσεις των αγοραστών, σε περίπτωση που χρειαστεί να προστεθεί κάτι επιπλέον στο προϊόν ώστε να γίνει ακόμα πιο λειτουργικό».
Το μέλλον
«Δεν έχουμε προβλήματα από την οικονομική κρίση, βέβαια μας έχει επηρεάσει, αλλά μέχρι ενός ορίου και αυτό οφείλεται στους πελάτες μας που μας προτιμούν χρόνια τώρα. Άρα ευτυχώς, δεν βρισκόμαστε υπό πίεση αυτήν τη στιγμή. Θεωρούμε όμως, ότι λόγω της κρίσης πολλά πράγματα θα ξεκαθαριστούν και ίσως εκτιμηθούν περισσότερο τα καλής ποιότητας προϊόντα».

Του Λευτέρη Κακαβούλη
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Facebook39
Instagram2k
error: Content is protected !!
Scroll to Top