Γιατί, τέλος πάντων, η Αθήνα (στο κέντρο αλλά κυρίως στις γειτονιές) δεν είναι φιλική για τους πεζούς κι έχει εξελιχθεί σε πόλη-συνώνυμο με το αυτοκίνητο, την κίνηση και τα κορναρίσματα;
Αυτό το κεντρικό ερώτημα βάζει στο τραπέζι η νέα διαδικτυακή έρευνα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και συγκεκριμένα του προγράμματος Walkable Athens από τη Μονάδα Βιώσιμης Κινητικότητας του πανεπιστημίου, σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων, ο οποίος παρεμπιπτόντως στα μέσα Ιανουαρίου είχε αναγγείλει ότι ένα γιγαντιαίο πρόγραμμα ανάπλασης πεζοδρομίων βρίσκεται σε εξέλιξη.
Ζητούμενο της έρευνας, την οποία καλούνται να συμπληρώσουν ελεύθερα κάτοικοι και επισκέπτες αυτής της πόλης, είναι να «προταθούν λύσεις για δρόμους πιο ανθρώπινους, ασφαλείς και ελκυστικούς, με λιγότερα αυτοκίνητα και πιο πολλούς πεζούς και ποδηλάτες», όπως αναφέρει το εισαγωγικό κείμενο. Τι είναι αυτό που κρατάει τους πολίτες μακριά απ’ το δημόσιο χώρο και αντί να συναντιούνται έξω στην πόλη, στις πλατείες και τα πάρκα, μεταφέρονται απ’ τον ένα κλειστό χώρο στον άλλο; Το περπάτημα δεν είναι μόνο οικολογικό αλλά και κοινωνικό ζήτημα.
Διαβάστε περισσότερα στο www.oneman.gr
Ο Κυνηγετικός Σύλλογος Χίου τα τελευταία χρόνια έχει στρέψει όλη του την προσοχή σε δράσεις…
Η Γ΄ Κυνηγετική Ομοσπονδία Πελοποννήσου και οι 30.000 κυνηγοί που εκπροσωπεί καταδικάζουμε απερίφραστα το περιστατικό…
Η ανακοίνωση της ΚΣΕ Στις 17 Σεπτεμβρίου 2024, συμπληρώθηκε το καθορισμένο από τη Ρυθμιστική Απόφαση…
Η κολύμβηση σε κρύο νερό, γνωστή και ως χειμερινή κολύμβηση, έχει κερδίσει την προσοχή των ειδικών…
Ήδη πολλές περιοχές της χώρας μας έχουν καλωσορίσει τη νοσταλγική μυρωδιά της βροχής, και τα…
Μια σπουδαία διάκριση στο άθλημα της σκοποβολής πέτυχε ο Σπαρτιάτης Άγγελος-Στυλιανός Σαραντάκης. Ο ταλαντούχος αθλητής…