Στο πλαίσιο των προωθητικών δράσεων του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Νομού Θεσσαλονίκης, η Θεσσαλονίκη προβλήθηκε ως κέντρο διεθνών συνεδρίων και εκθέσεων στη σημαντική Έκθεση Συνεδριακού Τουρισμού IMEX 2009, που διεξήχθη στη Φρανκφούρτη από τις 26 έως τις 28 Μαΐου 2009.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη Θεσσαλονίκη έδειξαν, εκτός από τους Γερμανούς επαγγελματίες του συνεδριακού τουρισμού, και διοργανωτές συνεδρίων από τις ΗΠΑ (Ουάσινγκτον και Καλιφόρνια), την Πολωνία, τη Σουηδία, τη Βουλγαρία και την Τουρκία.
Σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Νομού Θεσσαλονίκης, η Θεσσαλονίκη αποτελεί έναν από τους δημοφιλέστερους προορισμούς συνεδρίων στην ευρωπαϊκή αγορά, ενώ οι συνεδριακές υποδομές και υπηρεσίες στην πόλη θεωρούνται εφάμιλλες των καλύτερων στο εξωτερικό.
Στόχος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Νομού Θεσσαλονίκης, είναι η διαρκής προώθηση της πόλης στους επαγγελματίες του συνεδριακού τουρισμού του εξωτερικού (tour operators & MICE buyers).
Επόμενος σταθμός προβολής για τη Θεσσαλονίκη είναι η έκθεση “City Break” στο Γκαίτεμποργκ της Σουηδίας στα μέσα Ιουνίου.