Ευφάνταστη είναι ακόμα μία καμπάνια του ΕΟΤ, που στόχο έχει να αναδείξει τις μεγάλες ελληνικές πόλεις ως ιδανικές για σύντομες αποδράσεις.
«Greekend: End your week like a Greek», είναι το κεντρικό σύνθημα της νέας καμπάνιας, για ένα «αυθεντικό ελληνικό σαββατοκύριακο» στις μεγάλες πόλεις της χώρας. Σκοπός να προβληθεί «η όμορφη πλευρά της ζωής στις ελληνικές πόλεις» και «οι πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες σε ένα greekend».
Τι είναι καλύτερο από το σαββατοκύριακο, ρωτά ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας. «Το greekend», είναι η απάντηση.
Στο βίντεο αποτυπώνεται η Θεσσαλονίκη και η Αθήνα «ως δύο μεγάλες πόλεις ιδανικές για το πιο “ζωντανό” city-break».