Η γερμανική εταιρεία είναι έτοιμη να ανανεώσει την παρουσία της στην κατηγορία των Sport Activity Coupe παρουσιάζοντας σε λίγους μήνες από σήμερα τη «φρέσκια» εκδοχή της BMW X4.
Mε αργά αλλά σταθερά, είναι η αλήθεια, βήματα η δημοτικότητα της BMW X4 αυξάνεται παρ’ ότι πέρσι το συγκεκριμένο μοντέλο κατάφερε να αποσπάσει μόλις 60.000 πωλήσεις τη στιγμή που συνολική απήχηση των μοντέλων της BMW υπερέβη κατά πολύ τα 2 εκ. αντίτυπα. Οι Βαυαροί, σε μια προσπάθεια να ενδυναμώσουν ακόμα περισσότερο την παρουσία του μοντέλου, προχωρούν από τον επόμενο χρόνο στην αντικατάστασή του, τέσσερα μόλις χρόνια μετά το ντεμπούτο του στις κατά τόπους αγορές. Σχεδιαστικά, η νέα BMW X4 δεν αναμένεται να διαφοροποιηθεί σημαντικά με τους στιλίστες της μάρκας να «στρογγυλεύουν» βασικά στοιχεία της εξωτερικής της περιβολής ενισχύοντας με κάθε μέσο τον σπορ χαρακτήρα της.
Από εκεί και πέρα, με δεδομένο ότι η BMW ετοιμάζει ήδη το διάδοχο της X3, ο οποίος θα παρουσιαστεί στα τέλη της τρέχουσας χρονιάς «πατώντας» σε μια εντελώς νέα, ελαφρύτερη και πιο μεγάλη σε μέγεθος πλατφόρμα, βέβαιο είναι πως σε αυτή θα βασίζεται και η νέα X4. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες μας, το δάπεδο αυτό θα μειώσει το βάρος του αυτοκινήτου κατά 100 περίπου κιλά βελτιώνοντας συνάμα και τις χωροταξικές επιδόσεις του αυτοκινήτου.
Η νέα πλατφόρμα ανοίγει και πρακτικά το δρόμο ώστε η νέα BMW X4 να υιοθετήσει και αυτή με τη σειρά της την υβριδική τεχνολογία. Ως εκ τούτου, οι Βαυαροί πρόκειται να «μεταμοσχεύσουν» στο νέο του SAC, που σημειωτέον θα συνεχίσει να παράγεται στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, το σύστημα κίνησης της 330e, το οποίο αποτελείται από έναν 2λίτρο κινητήρα βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα που συνδυαστικά θα αποδίδουν πάνω από 250 ίππους. Από εκεί και πέρα, αναμένουμε και εμείς τις επιλογές των Γερμανών και στους υπόλοιπους κινητήρες έχοντας ως σημείο αναφοράς όλα όσα θα δούμε νωρίτερα να υιοθετούνται από τη νέα Χ3.