Μπερδεμένη σίγουρα η κατάσταση. Ούτε λίγο, ούτε πολύ, περισσότερα από 50 τετρακίνητα μοντέλα υπάρχουν στη λίστα των Ελλήνων αντιπροσώπων, χωρίς να υπολογίζουμε τις …παραλλαγές πάνω στο ίδιο θέμα. Τι να διαλέξει κάποιος;
Για καθημερινή χρήση, συνδυασμένη με γαρνιτούρα από εξορμήσεις στις κοντινές παραλίες, τον Παρνασσό και ελαφρύ κυνήγι, τα SUV αποτελούν την ιδανική λύση. Ελαφριά, πολιτισμένα, με ευχάριστη οδική συμπεριφορά, μπορούν να ανταπεξέλθουν εύκολα στα …εύκολα. Με τον κατάλληλο εξοπλισμό (ελαστικά, αναρτήσεις, ποδιά) εν είναι ουτοπία ακόμη και κάποιες πιο δύσκολες εκδρομές.
Όταν ο δρόμος και τα όριά του καταπιέζουν την άποψή σας περί ατομικών δικαιωμάτων και ελευθερίας, όταν το κυνήγι είναι η δεύτερη φύση σας, τότε χρειάζεστε κάτι περισσότερο. Καλό θα είναι να διαθέτει περιορισμένες διαστάσεις, άκαμπτους άξονες εμπρός και πίσω, λιτό διάκοσμο και όσο το δυνατόν μικρότερο βάρος. Σήμερα δεν υπάρχουν και πολλοί εκπρόσωποι του είδους. Οι λίγοι όμως μπορεί να χαρακτηριστούν κλασικοί.
Μέση οδός; Υπάρχει αλλά στοιχίζει. Τα μεγάλα πολυτελή, τετρακίνητα συνδυάζουν τον ασφάλτινο χαρακτήρα των SUV με τις εκτός δρόμου δυνατότητες των καθαρόαιμων, έστω και με κάποιους συμβιβασμούς. Πέρα από αυτό, είναι ιδιαίτερα άνετα στα ταξίδια, με άπλετο χώρο για να μεταφέρει κάποιος τα απαραίτητα. Πρόβλημα; Το γεγονός ότι συνήθως στοιχίζουν όσο ένα SUV και ένα καθαρόαιμο εκτός δρόμου όχημα μαζί, έχοντας συνάμα απαγορευτικά τεκμήρια.