Από την αρχή, το ψηφιακό μάρκετινγκ είχε βαθιά επίδραση στον κόσμο του αθλητισμού με πολλούς τρόπους. Η πρώτη φορά που το άθλημα ανακοινώθηκε ψηφιακά ήταν κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου το 2012.
Από τότε μέχρι σήμερα, χρησιμοποιούνται μέθοδοι και μέθοδοι ψηφιακού μάρκετινγκ όπως η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, το blogging, η παρουσία, το μάρκετινγκ και η ανάπτυξη εφαρμογών για την προώθηση της επιχείρησης τυχερών παιχνιδιών.
Σε αυτό το άρθρο μαζί με την 22 Bet, θα εξετάσουμε διάφορες περιπτώσεις όπου έχουν χρησιμοποιηθεί μέθοδοι ψηφιακού μάρκετινγκ για τον αθλητικό χώρο και πώς αλλάζουν ριζικά το παιχνίδι.
1) Πώς τα social media αλλάζουν την αθλητική βιομηχανία
Τα κοινωνικά δίκτυα είναι το είδος του ψηφιακού μάρκετινγκ που έχει τη μεγαλύτερη επιρροή στον αθλητικό κλάδο. Τα κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιούνται κυρίως ως τρόπος εμπλουτισμού της διαδικτυακής εμπειρίας των φιλάθλων. Με τη βοήθεια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι αθλητικές ομάδες μπορούν να εφαρμόσουν τεχνικές και στρατηγικές όπως ζωντανές ενημερώσεις, αποκλειστικό περιεχόμενο και πολλά άλλα.
Ένα πολύ γνωστό και αναγνωρίσιμο παράδειγμα που δείχνει πώς η τεχνολογία έχει αλλάξει τον κόσμο των αθλημάτων είναι ο ιστότοπος Twitter GB, συνήθως σχεδιασμένος για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Ο ιστότοπος συχνά διαθέτει διαδραστικό περιεχόμενο και ζωντανές ροές της εκδήλωσης.
Ο αντίκτυπος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί επίσης να φανεί στον τρόπο με τον οποίο οι αθλητικές επωνυμίες δημιουργούν τα πλήθη τους. Μια ανάλυση του σχεδίου κοινωνικής δικτύωσης της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ αποκάλυψε ότι πέτυχε σημαντική δέσμευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Λόγω του αντίκτυπου που έχει η ψηφιακή διαφήμιση, ειδικά τα κοινωνικά δίκτυα και τα κοινωνικά δίκτυα, στον αθλητικό τομέα, είναι απαραίτητο οι αθλητικοί οργανισμοί σε όλα τα επίπεδα να υποχρεούνται να συμμετέχουν σε κοινωνικά δίκτυα που εστιάζουν στη συμμετοχή των πελατών.
Η αφοσίωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να στοχεύει σε πλατφόρμες που ανήκουν σε εταιρείες, όπως οι ιστοσελίδες τους. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία ή η επωνυμία της μπορεί να ανακατευθύνει τους χρήστες μέσω των κοινωνικών δικτύων στις δικές τους ιδιωτικές πλατφόρμες.
Είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι αν και υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα για εταιρείες και οργανισμούς στον κόσμο του αθλητισμού μέσω της χρήσης των κοινωνικών δικτύων, έχουν αρνητικά σημεία. Οι εταιρείες μπορεί να παρασυρθούν και να κάνουν λάθη που μπορούν να βλάψουν σοβαρά τη φήμη τους.
Μια αρνητική επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στους αθλητικούς οργανισμούς παρατηρήθηκε στην περίπτωση της Liverpool FC, η οποία χρησιμοποίησε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ζητήσει σχόλια από τους οπαδούς σχετικά με το ποιος θα ήθελαν να είναι το επόμενο αφεντικό τους.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν φέρει επανάσταση στον τομέα του αθλητισμού καθώς έχουν επιτρέψει σε διάφορους τύπους οργανισμών να αυξήσουν τη δέσμευση. Όμως, όπως συζητήσαμε στην προηγούμενη παράγραφο, τα κοινωνικά δίκτυα πρέπει να χρησιμοποιούνται με προσοχή για να ελαχιστοποιηθεί ο αρνητικός αντίκτυπος στις επωνυμίες.
2) Ενσωμάτωση του cloud computing
Το cloud computing είναι μια δυνατότητα στον τομέα του αθλητισμού καθώς και σε άλλους τύπους ψηφιακού μάρκετινγκ.
Το cloud computing προσφέρει ένα ευρύ φάσμα πλεονεκτημάτων, συμπεριλαμβανομένης της συνεχούς μεταφόρτωσης δεδομένων σε δίκτυα και πλατφόρμες που μπορούν να αναλυθούν ανά πάσα στιγμή.
Η επιχειρηματική αποτελεσματικότητα των αθλητικών δραστηριοτήτων μπορεί να βελτιωθεί δραματικά με υπολογιστές που βασίζονται σε σύννεφο.
Το cloud computing είναι μια εναλλακτική λύση χαμηλού κόστους, ειδικά με το επίπεδο ασφάλειας που προσφέρει. Αντί να βασίζονται σε παραδοσιακές λύσεις, οι αθλητικοί σύλλογοι θα πρέπει να επενδύσουν σε βασικές επενδύσεις σε καλές υποδομές. Πρέπει να πληρώσουν το αρχικό ποσό και τη βασική επαναλαμβανόμενη πληρωμή.
Είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι το cloud computing επιτρέπει την εύκολη ολοκλήρωση των αυτόματων ενημερώσεων. Αυτό είναι ένα δείγμα της μεγαλύτερης αποτελεσματικότητας που επιτυγχάνεται από το cloud computing. Λόγω της απουσίας μη αυτόματων διαμορφώσεων και ενημερώσεων, οι εταιρείες μπορούν να λανσάρουν γρήγορα νέα προϊόντα.
3) Πώς η ΔΕΗ επηρεάζει τον αθλητικό κλάδο
Το Google Adwords είναι ένας τύπος PPC που χρησιμοποιείται κυρίως για την αθλητική επιχείρηση.
Οι αθλητικές εταιρείες που χρησιμοποιούν διαφημίσεις ΔΕΗ στις μηχανές αναζήτησής τους προσπαθούν να αυξήσουν τις πωλήσεις όλων των ειδών προϊόντων.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η ΔΕΗ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ταιριάζει με τα τελευταία επιτεύγματα στον τομέα του αθλητισμού. Για παράδειγμα, κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του 2012, οι χορηγοί θα μπορούσαν να προσαρμόσουν τις διαφημίσεις τους σε πραγματικά γεγονότα.