Πολλές ανατροπές με τον καιρό να αλλάζει το τερέν στον 3ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Drift.
Στα προκριματικά, το πιο σημαντικό κομμάτι του αγώνα ίσως να ήταν το 1ο σκέλος. Οι οδηγοί έπρεπε να driftαρουν μια διαδρομή με 5 μεταφορές βάρους, 2 μεγάλες παρατεταμένες στροφές και μια “είσοδο” με ταχύτητες που ξεπερνούσαν τα 95 χλμ/ώ. Καθώς υπήρχαν 14 συμμετοχές στην κατηγορία Pro, οι δυο πρώτοι πέρασαν κατευθείαν στην επόμενη φάση, όπου είχαν μια μάχη λιγότερη άρα κι ένα σημαντικό πλεονέκτημα.
Αυτό το κατάφεραν ο Ηρακλής Λεοντής κάνοντας το καλύτερο πέρασμα της ημέρας και στη 2η θέση των βαθμολογημένων, ο Γιώργος Τσιλιμπόνης με ένα παρά πολύ καλό run. Στο ίδιο επίπεδο ήταν και τα περάσματα του Χρήστου Χαντζάρα και του ΧρήστουΣαΐτα στις θέσεις 3 και 4 αντίστοιχα. Την πεντάδα έκλεισε ο Τάκης Κωνσταντάρας με το ανανεωμένο AE86 οδηγώντας στο όριο.
Pro Battles
Στη φάση των 16 η μάχη του Φουντουκίδη με το Χαντζάρα είχε ένα πολύ δυνατό highlight αφού το δεξί ελαστικό του επιτιθέμενου Χαντζάρα πήρε στην κυριολεξία φωτιά από το υπερβολικό σπινάρισμα ξεσηκώνοντας το κοινό.
Στη φάση των 8 τα πράγματα άλλαξαν, άρχισε να βρέχει, το τερέν άλλαξε συμπεριφορά και τα αγωνιστικά δεν είχαν την ίδια πρόσφυση με τα προηγούμενα περάσματα. Απίστευτο ήταν για όλους όταν το “κτήνος” του Χαντζάρα “κάπνιζε” ακόμα και στη βρεγμένη άσφαλτο με τα 600 άλογα να ανεβάζουν τη θερμοκρασία των ελαστικών “σε αλλά επίπεδα”.
Στο μικρό τελικό ο Χρήστος Χαντζάρας επικράτησε του Λεοντή κατακτώντας την 3η θέση του αγώνα. Νικητής του 3ου γύρου ήταν ο Γιώργος Τσιλιμπόνης στον τελικό με τον Χρήστο Σαΐτα κάνοντας μεγάλη διάφορα από το πρώτο πέρασμα και πιέζοντας στα όρια όταν βρέθηκε στην επίθεση.
Κατηγορία Street Legal
Στην υποτιθέμενη μικρή κατηγορία η τεχνική δεν είχε να ζηλέψει τίποτα από την αγωνιστική κατηγορία. Όπως ήταν λογικό, τις πρώτες 3 θέσεις στους προκριματικούς κατέκτησαν οι Νίκος Καρασαββίδης με Toyota Starlet, Παναγιώτης Xατζηλαζαρίδης και Αργύρης Κοντελές με τα BMW E30 αφού πραγματικά με τέτοια οδήγηση θα μπορούσαν να είναι μια κατηγορία πάνω. Η συμμετοχή όμως που ξεχώρισε ήταν αυτή του Νίκου Φίστα με ένα εργοστασιακό Nissan 350Z, το οποίο κατέκτησε την 4η θεση με ένα πέρασμα “άριστο” αν συνυπολογίσουμε και το βάρος του αυτοκινήτου.
Street Legal battles
Την πρώτη θέση πήρε ο Κοντελές αφού ήταν σίγουρα ο πιο σταθερός οδηγός αφήνοντας 2ο το Νίκο Καρασαββίδη. Στο μικρό τελικό, ο Σπύρος Μανής έκανε ένα εκπληκτικό πέρασμα πάνω στη σωστή γραμμή αλλά το τελικό αποτέλεσμα, το έδωσε το “τετακε” του Χατζηλαζαρίδη, ανεβάζοντας τον Κερκυραίο στην 3η θέση του βάθρου.
Στις 11 Ιουνίου θα διεξαχθεί ο 4ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift στην πίστα της Θεσσαλονίκης ξανά, με τους διεκδικητές του τίτλου να επιστρέφουν στο Drive Park αλλά σε διαφορετική χάραξη.