Tο Βερολίνο, κατατάσσεται τρίτο μετά το Λονδίνο και το Παρίσι στις προτιμήσεις των τουριστών στην Ευρώπη

Οι επισκέπτες του άγγιζαν τα 14 εκατομμύρια, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των ξενοδόχων ενώ υπολογίζεται ότι οι επισκέπτες στα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης έφταναν τα 8 εκατομμύρια και άλλοι 10 εκατ. επισκέπτες αφορούσαν στην κατηγορία VFR (Visiting Friends and Relatives), δηλαδή επισκέψεις σε φίλους και συγγενείς, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε ο CEO του Visit Berlin Μπούρκχαρντ Κίκερ αναφερόμενος πάντα στο 2019.

Σήμερα, και έχοντας υποστεί κατά το 2020 μείωση της τάξεως του 64% αναφορικά με τον αριθμό των διανυκτερεύσεων, επανέρχεται και καλωσορίζει τους ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο, καθώς το 70% των επισκεπτών του την περσινή χρονιά, προήλθε από το εσωτερικό της χώρας.

Ωστόσο, από τον Ιούνιο που σημειώθηκε το άνοιγμα του τουρισμού, η πόλη σταδιακά επανακτά μέρος των τουριστών της αλλά εκείνο που θέλει να αναδείξει και να προβάλει μετά από τόσο διάστημα “σιωπής” είναι η ζωντάνια της. Μια πόλη γεμάτη κέφι, φιλική, ανοιχτή στη διαφορετικότητα, πλούσια σε πολιτιστικά δρώμενα, διασκέδαση και ιστορία. Αυτό είναι το Βερολίνο, αναφέρει ο κ.Κίκερ, «ένας προορισμός όπου δεν αντιμετωπίζουμε τον κόσμο που έρχεται ως τουρίστες αλλά ως επισκέπτες και φίλους. Γιατί αυτό θέλουμε να νοιώσει όποιος έρθει στην πόλη, ότι για λίγες μέρες θα γίνει Βερολινέζος», προσθέτει.

Το Βερολίνο όμως, τα έχει όλα αυτά και είναι πλέον ξανά ανοιχτό για τον κόσμο: 150 θέατρα και σκηνές, 175 μουσεία, τρεις όπερες, πληθώρα μαγαζιών διασκέδασης και εστίασης. Και αυτό είναι που θέλει να αναδείξει ο Οργανισμός Τουρισμού του Βερολίνου: Ότι είναι μια πόλη με ζωή που είναι έτοιμη και πάλι να υποδεχτεί κόσμο.

Οι περισσότεροι ταξιδιώτες του εξωτερικού που επιλέγουν το Βερολίνο προέρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, την Ισπανία και τις ΗΠΑ, ωστόσο το Visit Berlin κάνει άνοιγμα και στην Ελλάδα με στοχευμένες κινήσεις προβολής και ταξίδια εξοικείωσης αλλά οι λόγοι δεν είναι κυρίως οικονομικοί, όπως εξηγεί ο κ. Κίκερ. «Εκείνο που μετράει για εμάς είναι το “πνεύμα” του Βερολίνου και σε αυτό ταιριάζουν οι Έλληνες. Θέλουμε τους Έλληνες γιατί μας αρέσουν ως λαός, ως ιδιοσυγκρασία και κουλτούρα και εκτιμώ ότι κι εκείνοι όταν γνωρίσουν το Βερολίνο, θα το νοιώσουν ως μια πόλη φιλόξενη και κοντά στον δική τους νοοτροπία», σημειώνει.

«Επανασυστήνοντας» το Βερολίνο στον κόσμο, ο Οργανισμός Τουρισμού επιλέγει να αναδείξει το σημαντικότατο ρόλο της πόλης ως μέρος της Γερμανικής και Ευρωπαϊκής Ιστορίας. Υπάρχουν πολλοί τρόπο για να γνωρίσει κανείς το παρελθόν ενός τόπου και ένας από αυτούς είναι το Videobustour, όπου μέσα σε λίγο χρόνο έχει κανείς την δυνατότητα να βλέπει τα μέρη από τα οποία περνάει με το λεωφορείο σε δύο χρόνους. Το παρελθόν και στιγμές ορόσημο στην ιστορία της πόλης εμφανίζονται στην οθόνη του βίντεο, την ώρα που ο επισκέπτης ζει το παρόν και βλέπει τις εικόνες του σήμερα από το παράθυρό του.

Αυτό είναι το Βερολίνο, ένας συνεχής διάλογος με την ιστορία, το παρελθόν και το παρόν. Αυτό αποτυπώνεται σε κάθε εγκαταλελειμμένο κτίριο που βρήκε εκ νέου ζωή και στο οποίο βρήκαν κυρίως “καλλιτεχνικό καταφύγιο” νέοι άνθρωποι από διάφορα μέρη. Ειδικά για εκείνους που θέλουν να γνωρίσουν αυτήν την πλευρά, γκαλερί και διάφορους χώρους τέχνης, υπάρχουν σχεδιασμένες εξειδικευμένες διαδρομές όπως η Go Art.

 

 

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΛΛΙΑΝΤΕΡΗΣ 

www.pagenews.gr

 

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
error: Content is protected !!
Scroll to Top